ارتباط تبلیغات چیست و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید؟

نمایش های برنده در مرحله قبل از کلیک همچنان یک نقطه درد مشترک برای تبلیغ کنندگان دیجیتال برای جلب توجه و پرورش چشم اندازها برای مرحله بعد از کلیک است.

 

مطمئناً تبلیغ کنندگان می توانند راه خود را به بالای SERP بپردازند ، اما چرا وقتی روش های جایگزینی برای کسب کلیک وجود دارد ، بیشتر بودجه خود را خرج می کنند؟

 

افزایش قابلیت مشاهده آگهی و ROAS می تواند به سادگی بهبود ارتباط آگهی و جذابیت کاربر باشد. ما در مورد چگونگی افزایش ارتباط و دلیل اصلی بودن آن برای تبلیغات شما توضیح خواهیم داد ، اما بیایید با یک تعریف شروع کنیم.

ارتباط تبلیغات چیست؟

Google ارتباط را به عنوان تطابق یک کمپین تبلیغاتی با جستجوی کاربر تعریف می کند که توسط همبستگی بین کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحه فرود پس از کلیک تعیین می شود.

 

ارتباط تبلیغات ، که به عنوان ارتباط کلمات کلیدی نیز شناخته می شود ، به ارتباط نزدیک کلمات کلیدی شما با تبلیغات شما اشاره دارد. با خدمات شرکت تبلیغاتی آشنا شوید

ارتباط در تبلیغ Constant Contact بسیار زیاد است زیرا "بازاریابی از طریق ایمیل" در عنوان اصلی است و "تجارت کوچک" در توضیحات است. این به ویژه در تبلیغ Sendinblue بسیار قوی است زیرا "بازاریابی از طریق ایمیل" و "تجارت کوچک" در عنوان قرار دارد و "بازاریابی از طریق ایمیل" در توضیحات تکرار می شود.

 

مرتبط بودن و مرتبط بودن تبلیغات دست به دست هم می دهند زیرا:

 

کلمات کلیدی شما باید همیشه با تبلیغات شما مطابقت داشته باشد

تبلیغات شما باید همیشه با صفحه فرود مربوطه پس از کلیک مطابقت داشته باشد

کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحه های فرود همیشه باید با جستجوی کاربر مطابقت داشته باشند

همچنین بینگ ارتباط تبلیغ را به این طریق تعریف می کند ، بنابراین اگر Bing Ads بستر انتخابی شما است یا از Google و Bing استفاده می کنید ، این مقاله همچنان اعمال می شود. اکنون که اصول را مرور کردیم ، بیایید وارد مهمترین جزئیات شویم: ارتباط تبلیغات چگونه کار می کند؟

 

ارتباط چگونه اندازه گیری می شود؟

سه وضعیت مرتبط وجود دارد که کلمات کلیدی شما می تواند داشته باشد:

 

بالاتر از حد متوسط

میانگین

زیر میانگین

داشتن وضعیت "متوسط" یا "بالاتر از حد متوسط" به این معنی است که در رابطه با کلمات کلیدی شما در مقایسه با کلمات کلیدی دیگر در Google Ads هیچ مشکل عمده ای وجود ندارد. هرچه رابطه بین کلمه کلیدی و کپی تبلیغات نزدیکتر باشد ، ارتباط کلمه کلیدی بالاتر است.

داشتن نمره مربوط به تبلیغ "کمتر از متوسط" نشان می دهد ممکن است تبلیغ یا کلمه کلیدی شما به اندازه کافی خاص نباشد یا گروه تبلیغات شما موضوعات زیادی را پوشش دهد. این ممکن است رخ دهد ، به عنوان مثال ، هنگامی که تبلیغات از یک گروه تبلیغاتی به گروه دیگر بدون ویرایش و متناسب سازی کلمات کلیدی برای گروه تبلیغات جدید کپی می شوند.

 

این مثال از Braze احتمالاً دارای وضعیت "زیر متوسط" است زیرا آگهی با جستجوی "اتوماسیون بازاریابی برای آموزش عالی" ظاهر شده است اما در این آگهی چیزی در مورد آموزش عالی ذکر نشده است:

اگر با وضعیتی کمتر از حد متوسط ​​دست و پنجه نرم می کنید ، Google با اطمینان از ارتباط نزدیک تبلیغات شما با گروه کوچکتر کلمات کلیدی ، توصیه می کند بیشتر روی گروه های تبلیغاتی با مضمون دقیق تمرکز کنید. یک وضعیت زیر متوسط ​​همچنین می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را که ممکن است به اندازه کافی برای تبلیغات شما مناسب نباشند شناسایی و از بین ببرید.

 

این امکان وجود دارد که یک کلمه کلیدی دارای ارتباط بالا و نمره کیفیت پایین باشد (یا بالعکس) زیرا هنگام تعیین امتیاز کیفیت ، انواع مختلفی از کیفیت در نظر گرفته می شود. هم در گوگل و هم در بینگ ، امتیاز کیفیت تا حدی با ارتباط اندازه گیری می شود.

 

نمره کیفیت چیست؟

Quality Quality (نمره کیفیت) یک امتیاز از تجربه کلی کاربر است که هنگام جستجوی کلمات کلیدی شما توسط تبلیغات و صفحات فرود پس از کلیک ، ارائه می شود. نمره محاسبه شده بر اساس مقیاس 10-10 با 1 به عنوان کمترین و 10 به عنوان بالاترین است.

 

در واقع ، امتیاز کیفیت نشانه ای است که تبلیغات و صفحه های فرود شما برای مخاطبان شما مفید هستند و توسط سه عامل مختلف تعیین می شود:

 

نرخ کلیک مورد انتظار (CTR): چقدر احتمال دارد کسی روی تبلیغ شما کلیک کند وقتی Google آن را برای کلمه کلیدی مورد جستجو نشان می دهد

ارتباط آگهی: چقدر رابطه بین آگهی و کلمات کلیدی شما نزدیک است

تجربه صفحه فرود: چقدر محتوای صفحه فرود شما با آگهی شما مطابقت دارد

 اعتیاد به مواد مخدره در مورد ، هر چند؟ چرا لازم است ، و داشتن ارتباط بیشتر و نمره کیفیت بالاتر از نظر معیارهای شما به چه معناست؟

 

چرا ارتباط آگهی مهم است؟

ارتباط تبلیغ می تواند به معنای CPC پایین تر و ROAS بالاتر باشد ، همان چیزی است که هر بازاریاب دیجیتال می خواهد. دلیل این امر این است که ارتباط بالاتر می تواند به یک امتیاز کیفیت بهتر منجر شود - و از آنجا که حراج جستجوی پولی تا حدودی براساس ارتباط (آنچه جستجوگران می خواهند) است ، به یک تبلیغ بسیار مرتبط با یک امتیاز عالی ، موقعیت بهتری در صفحه نتایج اعطا می شود.

 

به طور طبیعی ، با دید بیشتر ، این باعث می شود تا تبلیغات با کلیک بیشتر برای بودجه مشابه ، و CPC پایین تری داشته باشد.

حال ، سوال بزرگتر: چگونه می توانید تبلیغات خود را بیشتر مرتبط کنید؟

 

چگونه می توان ارتباط Google Ad را بهبود بخشید

Google نکات مختلفی را در ارتباط بیشتر تبلیغات شما با مشتریان خود و افزایش احتمال کلیک آنها ارائه می دهد.

 

گروه های تبلیغاتی بسیار خاصی ایجاد کنید

هر گروه تبلیغاتی در کمپین شما باید روی یک محصول یا خدمات واحد متمرکز شود. اگر شخصی در جستجوی آن محصول یا خدمات مشخص باشد ، در مقایسه با یک تبلیغ عمومی ، به احتمال زیاد روی آگهی مربوط به آن کلیک می کند.

 

به عنوان مثال ، یک راه حل صفحه فرود که الگوهای خاص صنعت را ارائه می دهد ، باید یک گروه تبلیغاتی متفاوت برای هر یک از آنها ایجاد کند

صنایع الکترونیکی

 

MotoCMS یک راه حل اختصاصی برای صفحه مقصد نیست ، چه رسد به یک راه حل قانونی ، اما همچنان گروه های تبلیغاتی را هدف قرار می دهد که مستقیماً کاربرانی را جستجو می کنند که برای الگوهای صفحه مقصد قانونی جستجو می کنند.

 

کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید

کلمات کلیدی را که مستقیماً با موضوع گروه تبلیغاتی شما و صفحه فرود پس از کلیک مرتبط هستند ، به همراه انواع نزدیک آن کلمات کلیدی در آن قرار دهید.

 

وقتی لیست کلمات کلیدی خود را ایجاد می کنید ، مانند مشتری ایده آل خود فکر کنید و دسته های اصلی کسب و کار خود را با تمام اصطلاحات یا عبارات مختلفی که ممکن است در هر گروه قرار گیرند ، یادداشت کنید.

 

Google برای هدف قرار دادن مشتریان خاص توصیه می کند کلمات کلیدی خاصی را که مستقیماً با موضوع آگهی شما ارتباط دارند انتخاب کنید. توصیه می شود برای دسترسی بیشتر به افراد کلمات کلیدی گسترده ای انتخاب کنید ، اما کلمات کلیدی مشابه را در گروه های تبلیغاتی همانطور که در بالا بحث شد دسته بندی کنید.

 

پیشنهاد مناقصه برای کلمات کلیدی دنباله بلند (حداقل سه اصطلاح مشتق شده از یک عبارت جستجوی گسترده تر) اغلب عملی تر از پیشنهاد دادن برای کلمات منفرد است. اگرچه ممکن است منجر به نمایش و بازدید کمتر شود ، اما Lead ها از صلاحیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا پیشنهاد شما بیشتر به خواسته های آنها مرتبط است.

 

کلمات کلیدی را در متن تبلیغ خود بگنجانید

وقتی کاربران عبارات جستجوی خود را در عنوان و متن توضیحات تبلیغات مشاهده می کنند ، به آنها نشان می دهد که این تبلیغ با آنچه که آنها جستجو می کنند مرتبط است.

تبلیغات ساده و در عین حال جذاب ایجاد کنید

به جای استفاده از شخصیت های دارای کپی نامربوط و مبهم ، ویژگی های منحصر به فرد محصول یا خدمات خود را که خود را از رقبا متمایز می کند برجسته کنید. آیا حمل رایگان ارائه می دهید؟ آیا فروشی انجام می شود؟ آیا ویژگی ای را به روز می کنید؟ ویژگی جدیدی اضافه می شود؟ آیا افراد احتمالی می توانند نسخه ی نمایشی رایگان دریافت کنند؟

نازنین دانشور ۰ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود فیلم خارجی، دانلود رایگان فیلم خارجی، دانلود فیلم خارجی جدید، دانلود فیلم خارجی با کیفیت عالی، فیلم خارجی جدید، دانلود رایگان فیلم خارجی با لینک مستقیم
پیوند ها
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان