ارتباط تبلیغات چیست و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید؟
۶ آذر ۹۹ / ۱۶:۴۳
نمایش های برنده در مرحله قبل از کلیک همچنان یک نقطه درد مشترک برای تبلیغ کنندگان دیجیتال برای جلب توجه و پرورش چشم اندازها برای مرحله بعد از کلیک است.
مطمئناً تبلیغ کنندگان می توانند راه خود را به بالای SERP بپردازند ، اما چرا وقتی روش های جایگزینی برای کسب کلیک وجود دارد ، بیشتر بودجه خود را خرج می کنند؟
افزایش قابلیت مشاهده آگهی و ROAS می تواند به سادگی بهبود ارتباط آگهی و جذابیت کاربر باشد. ما در مورد چگونگی افزایش ارتباط و دلیل اصلی بودن آن برای تبلیغات شما توضیح خواهیم داد ، اما بیایید با یک تعریف شروع کنیم.